Здравствуйте шановний читач блогу виконроба, якщо ви стежите за моєю трудовою діяльністю, то напевно помітили, що кожен рік я влаштовуюся на нову роботу. В основному це відбувається з причини закінчення будівництва об’єктів, були й інші причини, але їх не так багато.

Якщо ви шукайте зразок заповненого акта прихованих робіт, то його можна буде скачати в кінці статті.

Під кінець 2017 року мені запропонували попрацювати інженером ПМО за місцем мого проживання, чого я, звичайно, зрадів. Чесно кажучи, набридло мотатися по відрядженнях в інші міста. Але якби не ця пропозиція, то на блозі з’явилися б нові фотопанорами якого-небудь міста.

Відпрацювавши місяць у виробничо-технічному відділі (ПТО) у мене з’явилося багато тем для статей про оформлення виконавчої документації. В інтернеті на деякі питання я не міг знайти повних відповідей або докладного приклади заповнення якого-небудь акта. Якщо у вас є запитання щодо заповнення журналів, актів, пишіть в коментарях, будемо розбиратися разом.

В цьому році я працював у трьох будівельних фірмах і виявилося, що акти прихованих робіт бувають різними, можна будувати, здавати об’єкти замовнику без всяких актів і журналів. Виявляється буває таке, що замовник сам не розуміє, які акти йому потрібні для здачі об’єкта.

На початку року два місяці попрацював у фірмі, яка займається виробництвом і ремонтом промислових підлог. Роботи проводилися у великому торговому центрі по ремонту та влаштування нових бетонних підлог. В одній частині робили ремонт бетонної підлоги, в іншій демонтували старий і робили нові бетонні підлоги зі зміцненим верхнім шаром.

В цій організації акти прихованих робіт потрібні були для підтвердження обсягів виконаних робіт між замовником і підрядникам. Відповідно до обсягів зазначених у АОСР (акт огляду прихованих робіт) складався акт виконаних робіт КС-2 і КС-3 ” довідка про вартість виконаних робіт і витрат.

Ці роботи не контролювались державними органами і форма актів прихованих робіт була спрощена, видалили рядки для заповнення даних проектувальників, будівельного контролю та її взяли для роботи між організаціями.

Влітку я брав участь у будівництві магазину площею близько 500 м2 і був здивований, що замовнику виконавча документація по його об’єкта не потрібна. З такою будовою я зіткнувся вперше і мені стало цікаво дізнатися, а які наслідки можуть бути у керівника будівельної організації, якщо він побудував об’єкт, здав його, а на руках не має ніяких актів про виконані роботи, ніяких сертифікатом на матеріали, які були використані.

Я провів не великий опитування у знайомих будівельників директорів, інженерів, які мають великий досвід в будівництві. Висновок такий: якщо станеться нещасний випадок на побудованому об’єкті пов’язаний з руйнуванням і хто-небудь покалічитися або помре, тоді прокуратура почне розбиратися, хто і як будував, а якщо ні, то нікому ця исполниловка не потрібна.

В даний час я працюю на промисловому підприємство, де є небезпечне виробництво та будівельні роботи можуть перевірятися Ростехнаглядом, відповідно акти прихованих робіт повинні бути оформлені згідно з наказом Ростехнагляду від 26.10.2015 N 428. У статті про виконавчу документацію я радив виконробів, майстрів брати форми актів та приклади виконавчих схем у замовника і за ним працювати.

На цьому об’єкті ця схема не спрацювала, до того як я влаштувався, будівництво йшло вже повним ходом і один об’єкт майже збудували. Мені дали зразок акта прихованих робіт, який був в обіг між замовником і підрядником і я став з ним працювати.

Будівництво, складається з 3 проектів, з 5-6 розділами в кожному проекті це КЖ, КМ, ТХ, ВТ, СР, АМ і т. д. Исполниловка з самого початку робіт не велася за тупий причини, виконроби вважають, що ця робота відділу ПТО.

Я почав набивати акти прихованих робіт, вести реєстр виконавчої документації та зіткнувся з проблемою на рівному місці журнал спільних робіт не вели в належному порядку. Виконроб не міг надати інформацію про дати виконаних робіт на будмайданчику, навіть за датами заливки фундаментів, так як журналу бетонних робіт просто не було.

Спільно дещо як відновили дати заливок, оформили спец. журнали і я почав набивати акти за формою виданої мені замовником.”Набивши” близько 30 актів з’ясовується, що ці акти не відповідають формі Ростехнагляду (приклад див. нижче), який можливо буде перевіряти нашу будівництво.

Добре, що не розпечатав ці акти, довелося знову переробляти. Висновок цієї історії слідкуйте за змінами до складу і порядку ведення виконавчої документації при будівництві від Ростехнагляду.

Тільки от коли ти постійно працюєш інженером ПМО, то легко бути в темі, а коли ні. Працюєш 1 рік виконробом ганяєш робітників, другий начальником дільниці будуєш виконробів, бригадирів і тих же інженерів ПТО, а третій рік працюєш не на будівництві, а скажімо в інтернеті і т. д., то простіше знайти в інтернеті чинний акт і за зразком заповнити свої акти.

АОСР, який я вам пропоную для скачування у форматі ексель, знаєте зручніше працювати з ним, ніж з ворд. Всі акти в одній книзі, легко копіювати і дотримуватися черговість закриття робіт. Скачати зразки акта прихованих робіт можна за посиланням нижче.

Скачати АОСР=>>

Якщо ви працюєте на промислових об’єктах підконтрольних Ростехнагляду, то з 25 лютого 2018 року форми актів змінилися, як читайте в цій статті.

Є питання або доповнення по темі акт прихованих робіт у будівництві напишіть в коментарях, обговоримо.

З повагою Олег Клышко