Деякі б / у автозапчастини майже не втрачають точності своїх розмірів. Цей фактор ми використовуємо для виготовлення корисного пристосування для оброблення крайок круглих труб з подальшим їх з’єднанням під різними кутами.

Матеріали:

  • поршні і амортизатор б / у;
  • куточок і швелер б / у;
  • металева пластина;
  • аерозольна фарба;
  • болти, гайки, гайки-баранці, шайби;
  • корончатое свердло;
  • струбцина;
  • кругла сталева труба.

Якісні свердла на аліекспресс зі знижкою – http://alii.pub / 5zwmxz

Інструменти: маятникова стрічкова пила, болгарка, фрезерний, токарний і свердлильний верстати, зварювання, гріндер, плашка, дриль, вимірювально-розмічальні засоби і т.д.

Процес виготовлення інструменту з автозапчастин

Підбираємо два старих поршня з діаметрами отворів під поршневі пальці, близькими діаметру штока амортизатора.

Відрізаємо від полиць сталевого куточка дві однакові смуги і фрезеруем їх з усіх сторін під розміри 65×250 мм

Розрізаємо зверху корпус амортизатора, витягуємо з нього шток поршня, насухо протираємо і заміряємо діаметр, рівний 22 мм.

Вимірюємо діаметри отворів під пальці в поршнях, виявилися рівними 20,32 мм і 22,08 мм, який і вибираємо для подальшого використання.

Видаляємо різьблення зі штока і нарізаємо нову під потрібний розмір, проточуємо одну сторону на деякій довжині під менший діаметр.

Закруглюємо і шліфуємо обидві пластини, отримані з полиць куточка, з одного краю.

У підставі заокруглення свердлимо по центру отвору.

На днище обраного поршня проводимо діаметр, перпендикулярно осі поршневих отворів. Відміряємо від кінців діаметра по 20,27 мм і свердлимо отвори.

На одній пластині проводимо лінії, паралельні довгим сторонам так, щоб відстань між ними було 20,27 мм.

Свердлимо на лініях, відступивши від краю пластини рівну відстань, по одному отвору, потім ще два на заданій відстані від перших.

На фрезерному верстаті між цими отворами в поздовжньому напрямку виконуємо прорізи шириною, рівній діаметру отворів.

Відрізаємо від швелера фрагмент, встановлюємо його спинкою поздовжньо на пластину без прорізів і укладаємо пластину з прорізами, поєднавши отвори, на яку ставимо поршень.

Вставляємо в поршень шток амортизатора, загостривши один кінець. Утримуючи поршень на пластині, обертаємо його навколо вертикальної осі, поки на ніжках швелера не з’являться горизонтальні лінії.

Орієнтуючись на ці лінії, вирізаємо в ніжках швелера виїмки під кутом 90 градусів на всю їх висоту. Болгаркою скругляем кромки, кути і видаляємо іржу.

Приварюємо до пластини без прорізів сталеву смугу «на ребро» поздовжньо, трохи відступивши від рівного кінця. З іншого боку пластини приварюємо вертикально швелер з виїмками в ніжках, але зі зміщенням до рівній стороні. Офарблюємо зварений вузол і пластину з прорізами.

Два однакових болта з’єднуємо зварюванням за головки третім так, щоб вони були паралельні один одному і спрямовані в одну сторону. Вставляємо болти з шайбами в отвори в поршні зсередини.

На стрижні болтів, які виступають з днища поршня, надягаємо пластину з прорізами і закріплюємо гайками-баранчиками з шайбами.

Вставляємо в отвори поршня шток амортизатора і на різьбу накручуємо і затягуємо корончатое свердло.

Пластини з’єднуємо через отвори болтами, шайбами і гайками. В принципі наше пристосування готове до роботи.

Закріплюємо пристрій в лещата. Повертаємо верхню пластину щодо нижньої на необхідний кут і затягуємо стяжним болтом гайковими ключами.

У виїмках швелера закріплюємо круглу трубу струбциною. Включаємо дриль з затиснутим в її патроні амортизатором і корончатим свердлом. Подаємо дриль вперед, і свердло формує кромку труби.

Змінюючи положення пластин відносно один одного, ми можемо підготувати кромки труб для з’єднання під будь-якими кутами.

Дивіться відео