Привіт в наш час, щоб досягти успіхів у бізнесі, треба бути на крок попереду конкурентів. Цей крок повинен бути не тільки надання якісних послуг, але і в короткі терміни виконання договірних зобов’язаннях. Наприклад, в будівництві доріг це найголовніші пріоритети. Даний вид робіт виконують тільки в теплу пору року, якщо компанія не вкладається до морозів, то доробляють дороги в наступному році.

Плануючи фінансовий бюджет на будівництво або ремонт нових доріг, багато замовників не закладають великі обсяги. Деякі будують плани з розрахунку наявності кар’єрів в області з видобутку щебеню, асфальтових заводів і від тих обсягів, які вже відомі з року в рік виконуваних місцевими будівельними фірмами.

Але думаю багато здивуватися, коли я скажу, що є сучасна дорожня техніка, якої при ремонті доріг не потрібен щебінь і асфальт. У класичному варіанті ремонту доріг потрібні кар’єри по видобутку щебеню і його транспортування, асфальтний завод і відповідно доставка асфальту, а з цією сучасною спецтехнікою це ланка прибирається, відповідно скорочуються терміни і витрати.

Машини, які замінюють рудний кар’єр і асфальтовий завод зроблені компанією WIRTGEN і від того який вид дороги і на яку глибину хоче замовник поміняти асфальтобетонне покриття залежить застосування різних марок ресайклера і супутнього обладнання. У даній статті я розповім вам, як працює зчіпка ресайклер WIRTGEN CR2200 і суспензійний цементораспределитель WIRTGEN WM1000.

Якщо цю статтю читають керівники будівельно-дорожніх організаціях, а може і самі замовники, які планують бюджет і ви думаєте, що ніяких грошей не вистачить для придбання спецтехніки компанії WIRTGEN. А у вас в планах відремонтувати дорогу 1 раз і найближчим 10-20 років не повертатися до цієї теми, то варто розглянути такий варіант, як оренда ресайклера для проведення якісного ремонту автодороги.

Оренда ресайклера

Компанія «Національні Ресурси» здає в оренду, як на короткий період, так і на тривалий час спецтехніку для стабілізації ґрунтів, холодного ресайклінгу доріг, фрезерування асфальту, приготування цементно-водної суспензії. Ціни на оренду розраховуються індивідуально, діє система знижок. Дізнатися наявність спецтехніки та розцінки можна на сайті компанії “Національні Ресурси”, перейшовши за цим лінком http://cemdor.ru/arenda_recycling/arenda_spectehnika.html

Компанія займається не тільки здачею дорожньої техніки в оренду, але і будівництвом та ремонтом доріг, стабілізацією грунтів.У компанії працюють висококваліфіковані фахівці і звернувшись до них за орендою ресайклера, можна задати питання стосовно вашого об’єкту і отримати консультацію.

Так що якщо ви будуєте великі плани щодо ремонту доріг, не варто лякатися сотні кілометрів, які треба відремонтувати, зверніться в компанію «Національні Ресурси» і вони вам скажуть реально чи ні виконати ваш об’єм за один сезон.

Перш ніж я розповім, у чому відмінність ресайклера CR 2200 і установки WM 1000 для приготування цементно-водної суспензії давайте розберемося в видах руйнування доріг, витрати на ремонт і у відмінностях ресайклерів.

Дорога складається з трьох основних шарів це покриття, основа і земляне полотно. Верхні шари приймають велику частину навантаження, як від автомобілів так і від впливу атмосферних опадів. Тому верхні шари складаються з високоміцних матеріалів (наприклад, асфальтобетонна суміш) для прийняття і довготривалого опору навантажень.

Але з часом від ультрафіолетового випромінювання сонячного світла у бітуму зменшується пружність, що веде до розтріскування верхнього шару покриття автодороги. Вода, потрапляючи в ці тріщини, замерзаючи і відтанувши розширює їх ще більше.

Крім атмосферних факторів на руйнування доріг впливає і навантаження від автомобілів, що проїжджають по ній. Якщо легкові автомобілі викликають не більшу деформацію дорожнього полотна, то великовантажні приносять основний збиток дорогах.

Під впливом навантажень від великих ваг, з’являються тріщини в нижніх шарах дорожнього полотна. Протягом якогось часу під впливом всіх цих руйнуючих факторів на дорозі з’являються вибоїн і ремонт дороги стає неминучим.

Перед тим як відновити дорогу необхідно зрозуміти масштаби її руйнування і як довго ви хочете, щоб вона прослужила, не вимагаючи ремонту. Роботи з відновлення покриття зводяться до заміни верхнього шару дорожнього одягу на глибину від 50 до 150 мм. Якщо руйнування схильні нижні шари дороги, покращення, нижніх шарів доходить до 500 мм за методом глибокого ресайклінгу.

При відновлення доріг з допомогою техніки WIRTGEN не використовують сторонні матеріали, а покращують існуючі шари методом регенерації і додаванням в’яжучих, таких як цемент, вапно, бітумну емульсію і стабілізатор «Чимстон». Перед початком ремонту доріг фахівці повинні провести аналіз і вибрати технологію відновлення дорожнього покриття і визначитися з в’яжучими матеріалами.

Нова авотодрога зроблена технікою компанії “Національні Ресурси”

У чому суть технології ремонту доріг з допомогою ресайклерів? Якщо не вдаватися в подробиці, то всередині цих машин стоять великі фрезерно-змішувальні барабани, які вгризаються в асфальтну дорогу на задану глибину, дроблять асфальт, щебінь на дрібні частинки, в цю суміш додаються в’яжучі матеріали, все це ретельно перемашивается, рівне укладається і ущільнюють катками.

Це комплекс або зчіпка складається з ресайклера і пов’язаного з ним автоцистерни з водою або з суспензійним цементораспределителем, автоцистерною з бітумною емульсією і весь цей «поїзд» рухається одночасно з ремонтируемому ділянці дороги.

Комп’ютер на ресайклере розраховує обсяг регенерованими матеріалу і витрата подається цеметно-водної суспензії або бітумної емульсії для отримання необхідного ущільнення.

У результаті отримують новий рівне асфальтобетонне підстава, яке перевершує за характеристиками міцності доріг зроблених в класичному стилі. Ця сучасна спецтехніка компанії WIRTGEN, як заводи на колесах з виготовлення і укладання асфальтобетонних сумішей.

Ресайклеры WIRTGEN, які є в наявність у компанії «Національні Ресурси» мають різні модифікації, що відрізняються по ширині фрезерного барабана, в виконаннях на колісному чи гусеничному ходу, наявністю насосів і розподільної рампою для додавання рідин, наприклад води або бітумної емульсії в регенерований матеріал, вибір моделі залежить від обсягів запланованих робіт.

Колісні ресайклеры відрізняються від гусеничних розташуванням різців на фрезерних барабанах. На колісних ресйклерах регенерований матеріал не зміщується в поперечному або поздовжньому напрямку щодо свого положення в дорожньому одязі, а в гусеничних сфрезированный матеріал переміщається до центру.

Наприклад, різці на фрезерному барабані ресайклера Wirtgen 2200 CR розташовані по гвинтовій лінії і завдяки цьому матеріал перемішується з в’яжучими добавками з кожного боку барабана і зміщується до центру.

Далі матеріал розподіляється і попередньо ущільнюється шнеками і гідравлічними розсувними робочими органами. Висотні відмітки і поперечний профіль отримують з допомогою цих робочих органів. Вирівнювати грейдером після проходження ресайклера 2200 CR отриману суміш немає необхідності.

Ресайклер 2200 CR це ідеальна машина для 100%-ного ресайклінгу асфальтобетону, обладнана фрезерним барабаном шириною 2,2 м, який може змінювати обертання барабана з «знизу вгору» (проти годинникової стрілки) на «зверху вниз» (за годинниковою стрілкою), щоб підвищити подрібнення матеріалу при ресйклинге тільки тонких шарів.

Якщо ширина ремонтованої ділянки дороги понад 2,2 метрів, то вам підійде ресайклер CR3800 з шириною фрезерного барабана 3,8 м.

Регенерація зі стабілізацією в’яжучими

Думаю, хто перший раз читає про стабілізацію не зовсім розуміють як впливають добавки на властивість глини або асфальтобетонної суміші. В даний час використовується широкий діапазон в’яжучих матеріалів, але ми розглянемо найбільш популярні у нас в країні.

Гашене вапно зменшує в регенерируемом шарі здатність вбирати в себе воду. Вапно при будівництві доріг почали застосовувати більш 2000 років тому жителями Вавилону та Месопотамії, а потім продовжили розвивати цю технологію римляни.

Цемент збільшує міцність обробленого шару. Перше застосування цементу в якості в’яжучих було знайдено в США в 1917 році. Бітумне в’яжуче підвищує стійкість матеріалу на вигин.

В’яжучі матеріали (цемент, вапно, бітумну емульсію, воду і т. д.) додають в стабилизируемый шар різними способами і технікою. Перший спосіб розсипають цемент або вапно на стабілізіруемое підстава розподільником марки Streumaster SW 19 SC перед ресайклером, який йде у зв’язці з водовозкой.

Другий спосіб додавання в’яжучих з допомогою суспензійного цементораспределителя WIRTGEN WM 1000, який працює у зв’язці з ресайклером. У мобільній установці WM 1000 перебувають два бака для води і цементу. Подача заданого обсягу води і цементу в змішувач контролюється мікропроцесором. Далі водно-цементна суспензія подається в ресайклер відповідно зі швидкістю переміщення.

При сухому способі розподілу в’яжучих є такі недоліки як не точність внесення +-10% цементу, при подих вітру цемент або вапно випаровується, буває відносить до 50% укладеного матеріалу і розподіл по суміші за рахунок агрегатированности і грудкуванню цементу не більше 80%.

При такому наборі факторів сухе розподіл цементу погіршує якість дорожнього підстави. Крім цього розлітаючись від вітру, цемент осідає на проїжджаючі машини і люди, які працюють на цій ділянці, вдихають цей пил, що погано позначається на їх здоров’ї. Всі недоліки розподілу сухим способом в’яжучих показують і розповідають на прикладі дороги зробленої в Курській області:

Розподіляючи в’яжучі з суспензійним цементораспределителем WM 1000 цих проблем немає. Використовуючи дану установку для приготування цементно-водної суспензії збільшується економія цементу до 35%. WM 1000 – це точність внесення 0,1%, розподіл у суміші 99% рівну змішування на асфальтобетонному заводі.

Як працює ресайклер CR2200 в зчепленні з суспензійним цементораспределителем WM1000 і автоцистерною з бітумною емульсією можна подивитися в цьому відеоролику.

Стаття створена за підтримки фахівця компанії “Національні Ресурси”

Віталія Богдановича, тел: +79107390598