Здрастуйте, у даній статті я розповім, які курси вивчив в цьому році. Як ви зрозуміли з назви статті курси про налаштування реклами в соціальних мережах і ще один спам-розсилок, всього три курсу. Чому я вирішив навчитися налаштовувати рекламу в соцмережах? Все почалося з заміни сервісу по e-mail розсилок, з смартреспондера на AIOP.

All In One Profits приблизний переклад «Усе в одному для отримання прибутку» я вже розповідав про це сервісі в цій статті, але все одно перерахую інструменти, з якими я працюю на цьому сервісі: безлімітний автовідповідач, хостинг з безкоштовним доменом, конструктор сайтів, ротатор, трэкер.

За допомогою цього сервісу можна збирати безлімітне кількість передплатників, відправляти безлімітне кількість листів зі 100% доставляемостью по всьому світу і можливість створити свій пасивний дохід.

У AIOP відмінні партнерські відрахування, рекламуючи і підключаючи за своєю партнерської посиланням користувачів, вам будуть, кожен місяць виплачувати до 75% комісійних. Як налаштувати сервіс я записав відеокурс, в якому показую, як зареєструвати і активувати сервіс, підключити гаманець PYEER, як створювати серію листів, як створювати красиві односторінкові сайти і викладати їх в інтернет.

Для мене стало питання, де шукати партнерів, які будуть працювати з сервісом AIOP. Вирішив, що в соцмережах, по темі пасивного заробітку і млм знайдеться багато людей, яким буде цікава ця тема. І перша соцмережу, в якій я зібрався рекламуватися, була “вконтакте”.

Як правильно рекламуватися, щоб реклама показувалася, тільки зацікавленим людям, я не знав. Ви звертали увагу, коли щось шукаєш в інтернеті, вам постійно показується реклама по цій темі на різних сайтах. Так напевно і я шукав про налаштування реклами вконтакте і натрапив на сайт або групу Павла Ширяєва.

Павло, подорожує по світу, заробляє в інтернеті, налаштовуючи рекламу на замовлення в соцмережах і ділитися своїми знаннями. В інтернеті багато курсів з даної теми, але Павло виділявся своїм способом життя, працює в інтернеті, не прив’язаний до офісу або заводу, живе, як хоче і де хоче. Мене зачепив його спосіб життя і я вирішив, що переслідуючи одну мету можна досягти і ту до якої я прагну з створення блогу. Оплатив їх курси і почав вивчати, як правильно настроювати таргетовану рекламу.

В курсі Павла не тільки розповідали, як налаштувати рекламу в соцмережах, але і розбирали такі питання, яким повинен бути лэндинг або оформлення групи, щоб були продажу, адже мало залучити клієнта до свого сайту, головне щоб він здійснив цільове дію, купив або підписався на розсилку, як обчислити цільову аудиторію.

Я під час навчання працював зі своїм проектом видеокурсу AIOP, створював лэндинги, більшість з яких моїх кураторів не влаштовували, зібрав аудиторію, якій планував показати рекламу, намалював банера в фотошопі, налаштував рекламу вконтакте і відправив свої оголошення на модерацію.

І яке було моє розчарування, коли модератори ВК відхилили мою рекламну компанію, але я загорівся цією темою SMM (Social Media Marketing) — процес залучення трафіку або уваги до бренду або продукту через соціальні платформи.

Вирішив вивчити цю тему і стати фахівцем в області таргетованої реклами. Для себе я побачив море можливостей, знаючи, як налаштувати успішну рекламну компанію можна заробляти не тільки на послугах, але й рекламувати свої курси, послуги в будівельній галузі або продавати фізичні товари через соцмережі.

Після закінчення курсу Павла Ширяєва у мене не було впевненості, що зможу налаштувати успішну рекламу якого-небудь замовнику. В курсі все дохідливо пояснюють і розписують, але коли одна теорія і мало практики, то ти не фахівець, а любитель.

Після цього курсу, навчився спамити, вирішив, що якщо білими методами не вдається знайти своїх партнерів AIOP спробую сірі. Спам (англ. spam) — масова розсилка комерційної та іншої реклами або подібних видів комерційних повідомлень особам, які не висловлювали бажання їх отримувати.

Я навчився розсилати в день до 5000 листів, маючи базу з поштовими адресами до 30 млн. чоловік. Мої листи заходили в инбокс, обходили папку спам ваших поштових скриньок. Але успіхів мені це не принесло жодного курсу за AIOP не продав і відповідно не підключив партнерів.

Пробував ще таким методом рекламувати інші інфокурси, але безрезультатно. В сірому методі йдуть витрати на купівлю гмайл акаунтів, які гугл блокує, через кілька розсилок.

Поштою гугл можна розсилати до 100 листів в добу і якщо вам треба розіслати 10 000 листів, то треба мати 100 акаунтів, 1 акаунт коштує в середньому 7 рублів. Виходить, що такий метод реклами не дешевше білого і має більше негативних сторін для сайту, який рекламується.

Відчуваючи, що мені не вистачає якихось знань по налаштуванню реклами в соцмережах, я вписався ще один курс. Тут обіцяли навчити настроювати рекламу в 5 соцмережах вконтакте, facebook, instagram, ютюб, майтаргет. Може вам траплялася реклама вконтакте курсу ѕммспецназа, під керівництвом Дениса Ффринга, якщо ні, то легко знайдете їх вконтакте.

Термін навчання 1,5 місяця в цей час я влаштувався на нову роботу в Самарі. Працювали ночами без вихідних, здається має бути багато часу залишатися на заняття, цілий день і вечір вільний. Але, відпрацювавши ніч, проспавши до 2 годин дня, встав, поснідав, час вже 4 голова чумна, треба виконувати домашні завдання за курсом, крім цього в блозі виконроба статті писати.

Заняття починалися о 20 годині вечора по Москві, 21 годину за місцевим, як раз той час, коли треба йти на роботу, поєднувати не виходило. Попросив у керівництва неоплачувану відпустку на місяць, але мені сказали, працюєш чи ні.

Я вирішив звільнитися з роботи і вивчити курси, може більшість скажуть, що це не розсудливо, але коли хочеш поміняти свій спосіб життя, який пов’язаний з постійними відрядженнями, для мене розсудливість відходить на другий план. Крім цього треба було підлікуватися, зробити не велику операцію.

Що я дізнався нового в ѕммспецназе:
відкрив для себе таку науку як маркетинг;
дізнався про те, як працювати з сервісами, які заощадять рекламний бюджет;
дізнався як вести групи, який має бути контент;
дізнався про відмінному конструкторі сайтів та багато іншого.

Найголовніше в цьому курсі було спілкування по скайпу зі своїми кураторами або вчителями, не знаю, як правильно сказати. Куратори курсу це люди, які налаштовували рекламу і продавали франшизи по кілька мільйонів рублів, в темі smm не один рік. Після такого спілкування та підтримки, коли на пальцях пояснюють в яку сторону потрібно рухатися, як слід правильно робити, з’явилася впевненість, що я зможу налаштувати якісну рекламну компанію в соцмережах.

Після проходження курсу ѕммспецназа у мене з’явилася впевненість, що зможу надавати послуги по налаштуванню реклами в соцмережах. За час проходження курсу створив і оформив кілька груп у різних соцмережах за різними тематиками (планую створити групу з AIOP, з сервісу, якого все і почалося), настроїв і запустив рекламні компанії в фейсбуці, инстаграмме, вконтакте.

Вконтакте запустив рекламу на офлайн магазин дитячих спортивних речей міста Балаково. Про свій досвід та кейсах розповідаю в групі вконтакті «будівельника в таргетологи», заходьте, читайте і вступайте в групу.

Ось такі курси по рекламі в соцмережах я вивчив в цьому році і щоб їх закінчити пішов на деякі жертви. Якщо ви шукаєте підрядника по налаштуванню реклами в соцмережах на свій бізнес, то напишіть мені, домовимося. Налаштуванням та веденням рекламної компанії буду займатися не один, а під наглядом досвідчених людей, моїх наставників з курсів.

Крім реклами я допоможу вам оформити групи в соцмережах і підказати, що слід додати на ваш лэндинг, щоб він продавав. Якщо у вас немає сайту, звертайтесь, зроблю одностраничник на ваш товар і викладу в інтернет.

З повагою, Олег Клышко